Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Revenue Management: Advanced Strategies and Tools to Enhance Firm Profitability explores the role of marketing in revenue management (RM) in depth. While much of the past research on RM has focused on forecasting and optimization models and on adaptation of RM to the specific needs in various industries, the customer seems to have been relatively forgotten in this stream of research. The authors take a customer-focused approach to revenue management. Revenue Management: Advanced Strategies and Tools to Enhance Firm Profitability provides an overview of RM and discusses approaches that firms can use to more profitably manage and define the ways in which they sell their capacity. It offers an in-depth discussion of the roles that price, time and space play in RM. And it discusses the marketing and customer conflicts that arise from the application of various RM approaches. The monograph concludes with a summary and recommendations for future research.