Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What does it mean to read or write with ghosts, or to suggest that acts of reading or writing are haunted? How can 19th century authors be read to acknowledge the various phantom effects which return within their texts? In what ways do the traces of such "ghost writing" surface in the works of Dickens, Tennyson, Eliot, and Hardy? Beginning with an exploration of hauntings, the uncanny, the gothic, and the spectral, Julian Wolfreys traces the ghostly resonances at work in Victorian writing and how such persistence addresses the issues of memory and responsibility which literally haunt the work of reading.