Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A comparative study of what the most influential writers of Ancient Greece and China thought it meant to have knowledge and whether they distinguished knowledge from other forms of wisdom. It surveys selected works of poetry, history and philosophy from the period of roughly the eighth through to the second century BCE, including Homer's "Odyssey", the ancient Chinese "Classic of Poetry", Thucydides' "History of the Peloponnesian War", Sima Qian's "Records of the Historian", Plato's "Symposium", and Laozi's "Dao de Jing and the writings of Zhuangzi". The intention, through such juxtaposition, is to introduce the foundational texts of each tradition which continue to influence the majority of the world's population.