• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Psychology of Price

How to Use Price to Increase Demand, Profit and Customer Satisfaction

Leigh Caldwell
Paperback | Engels
€ 29,45
+ 58 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

One of the most important questions for any business is: how much should I charge?

Economics has an easy answer - just look at where demand and supply meet.


Unfortunately, this easy answer is wrong. What about the effect of changing the timing on a payment? How do a customer's personal and financial circumstances affect their willingness to pay
?

Using The Psychology of Price, you can discover why price is a psychological issue - and how to make the most of that knowledge. Written by the founder of the UK's leading pricing consultancy Inon - whose clients range from the BBC and confused.com to Grants Whisky and HM Treasury - The Psychology of Price offers a unique opportunity for business owners and finance and marketing professionals to gain an insight into the way consumers think and purchase - and to learn the actual research methods and pricing techniques used by multinational companies.

A practical, jargon-free workbook, The Psychology of Price demystifies a critical aspect of running a business, lucidly and logically explaining the science behind pricing so that you can generate more demand, more profit and more customer value today.


Inside The Psychology of Price, you can learn:

-How to get people to expect to pay more
-How presenting products that nobody wants can influence what customers are willing to pay
-How upselling by low-cost add-ons can increase sales and perceived value


Crucially, The Psychology of Price will help you find out how good your pricing really is and give you the toolkit to ensure you charge the right price point for your product or service.
What have you got to lose?

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
248
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781780590073
Verschijningsdatum:
6/09/2022
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
134 mm x 214 mm
Gewicht:
249 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 58 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.