Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Legends begin before time in an empty universe. Two young spirits, Spirit and Fighter, decide to play a game in which the winner will determine the fate of the universe for good or evil. During the beginning of the game, Spirit drops the special ingredient that is meant to give humans an understanding of right and wrong. This ingredient is secretly made into a small creature called Scraps. Spirit works to improve the fate of humans who are evil because they have no conscience or any understanding of goodness. Fighter gains strength for evil, and violence erupts in the early world, but Legend II shows promise when Spirit realizes that Scraps do have the understanding of right and wrong and could become a conscience for the evil humans. After near-death experiences, Scraps agree to help humans and themselves with this idea. There is hope for human goodness after all.