• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Communicatie
  6. The International Encyclopedia of Communication Research Methods, 3 Volume Set

The International Encyclopedia of Communication Research Methods, 3 Volume Set

€ 1.184,95
+ 2369 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The International Encyclopedia of Communication Research Methods covers all communication research methods, from data collection to data analysis, from qualitative to quantitative, and from classical to modern approaches (such as psychophysiological measures, implicit association tests, and the analysis of big data). It introduces new and advanced methods and measurement tools that have been developed in other fields but which may be useful to communication scholars. This work features content from authors all over the world.

Although there is some overlap to methods used in other social sciences (i.e., sociology, anthropology, linguistics, business, and philosophy), there are specific research settings and challenges that communication scholars have to deal with in their day-to-day work. To reflect this, the encyclopedia deals specifically with methods of communication research. It presents all of its information in three comprehensive parts: Foundations of Empirical Research, Methods of Data Collection, and Methods of Data Analysis.

The first of its kind in ambition and scope, The International Encyclopedia of Communication Research Methods offers:

  • Key research topics in the field from a strong global editorial team
  • Multi-disciplinary crossover to other social sciences
  • Both qualitative and quantitative methods--and classical as well as modern approaches
  • Basic, fundamental, and advanced methods used at the forefront of cutting-edge research
  • Part of The Wiley Blackwell-ICA International Encyclopedias of Communication series, published in conjunction with the International Communication Association. Online version available at Wiley Online Library.

Students and scholars need sound and comprehensive resources that map the field, explain key terms, and point to current debates and challenges. This encyclopedia meets those needs, and will serve as an important text for communication students as well as scholars independent of their topical focus and methodological expertise.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
2048
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781118901762
Verschijningsdatum:
13/11/2017
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
155 mm x 272 mm
Gewicht:
4218 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 2369 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.