Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This study attempts to examine the relationship between service quality and students satisfaction and determining the competitive advantage dimensions that contribute most to the students satisfaction in a private higher education institution in Malaysia. To determine the relationship between service quality and students satisfaction, Michael Porter s theory of competitive advantage was used to analyse the research questions. Through this method, the service quality was examined through three generic strategies of the competitive advantage theory, such as cost leadership, differentiation and focus. The study reveals that there were correlations between service quality and students satisfaction. The students were satisfied with the environment and service differentiation strategy used by the institution to enhance its service quality.