• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Principes de marketing

Gary Armstrong, Philip Kotler
Paperback | Frans
€ 43,00
+ 86 punten
Uitvoering
Levering 4 à 6 werkdagen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving


Principes de marketing


15e édition

Accessible et ancrée dans son époque, une initiation à 360° aux concepts clés et pratiques du marketing par les deux plus grands experts mondiaux pour une meilleure compréhension des stratégies en marketing.


Dans cette nouvelle édition, vous découvrirez :


  • Les mutations profondes du marketing vers toujours plus d'éthique, de responsabilité sociétale et écologique : marketing durable, économie circulaire, vente en vrac, dénonciation du suremballage, production locale...

  • La digitalisation de la société et les innovations technologiques en marketing.

  • Des données et études de cas mises à jour et enrichies par une nouvelle équipe d'auteurs.

  • Un décryptage des tendances actuelles et des nouvelles attentes à l'égard du marketing :
    • Potterheads, K-pop, biscuits Nutella, marché des jeux vidéo, réalité augmentée, évolutions liées au genre, kidadultes ;
    • marques engagées : C'est qui le Patron ? ! , Dove, VEJA ;
    • santé connectée et innovations post-pandémie.

  • Des ressources sur la plateforme d'enseignement- apprentissage MyLab | version française :
    • apprendre, s'entraîner, mémoriser les concepts clés et réviser à son rythme et en parfaite autonomie.


My lab solution d'e-learning flexible, complète et personnalisable


  • Ebook | études de cas vidéo | mini-simulations | QCM | exercices d'application

  • Ressources enseignant - Détails sur pearson.fr


Public : étudiants en sciences de gestion et en écoles de management ; formation continue


Cours : introduction au marketing, marketing fondamental, principes de marketing


Niveau : L1, L2, L3, bachelor

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
544
Taal:
Frans

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782326002951
Verschijningsdatum:
27/01/2023
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
170 mm x 240 mm
Gewicht:
925 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 86 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.