Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Philip Kotler is een van de grondleggers van het huidige begrip marketing en is bekend van de 4 P's van marketing. Hij schreef diverse marketingbestsellers, waaronder het meest invloedrijke marketingboek allertijden, Marketing Management.
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een...Lees meer
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: duurzame relaties opbouwen met de klant. Hedendaagse marketing draait om het creëren van klantwaarde en...Lees meer
€ 66,95
Levering 2 à 3 werkdagen
Afhalen in de winkel na 1 u.
A partir de que su libro Marketing Management, considerado por The Financial Times como uno de los cincuenta mejores libros de empresa jamás escritos,...Lees meer
Understand the next level of marketing The new model for marketing- Marketing 3.0 -treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-di...Lees meer
For undergraduate and graduate courses in marketing management. Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marke...Lees meer
013503955X / 9780135039557 Framework for Marketing Management Value Package (includes Interpretive Simulations Access Group B) Package consists of 013...Lees meer
An examination by the 'father of modern marketing' into how well a long cherished product (democracy) is satisfying the needs of its consumers (citize...Lees meer
Success in Social Marketing provides an accessible and comprehensive guide to the field, introducing stories from around the world related to multiple...Lees meer
For principles of marketing courses. A practical introduction to marketing in the digital age Marketing: An Introduction shows how effective marketing...Lees meer
This is an instructor's manual for the popular textbook 'H2H Marketing: Case Studies on Human-to-Human Marketing' (Springer, 2023). The authors have p...Lees meer
En Marketing de Ciudades los autores explican el nuevo rumbo que deben tomar las estrategias de marketing y comercialización de las grandes compañías ...Lees meer
An eye-opening discussion of the future of marketing, from four of the leading minds in the field In Entrepreneurial Marketing: Beyond Professional Ma...Lees meer
Corporate social responsibility has grown into a global phenomenon that encompasses businesses, consumers, governments, and civil society, and many or...Lees meer
Este libro le conduce por el fascinante y revelador camino del aprendizaje del marketing.ÿ El objetivo es ayudarle a dominar sus conceptos básicos y s...Lees meer
If you read nothing else on sales, read these 10 articles. We've combed through hundreds of Harvard Business Review articles and selected the most imp...Lees meer
Stay up to date with the current principles and major themes of Marketing, from theory to practice. Marketing: An Introduction, 4th edition by Brennan...Lees meer
Un nuevo sistema de innovación empresarial: el modelo A-F Nuevo libro del coautor de La buena suerte Fernando Trías de Bes con el gurú mundial del mar...Lees meer
Innover ou périr ! Les sociétés qui n'arrivent pas à innover ni à développer de nouveaux produits, de nouvelles stratégies et technologies ne réussiro...Lees meer
Marketing, de essentie, 13e editie Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing dra...Lees meer
Today's dynamic and uncertain environment has contributed to the changing nature of markets. In order for companies to keep up, they will need to emba...Lees meer
For principles of marketing courses that require a comprehensive text Learn how to create value through customer connections and engagement The global...Lees meer
As B2B solutions continue to advance, industrial companies are embracing branding to differentiate themselves and generate preference for their offers...Lees meer
La tecnología está cambiando las reglas del negocio minorista. Ahora, la mayoría de los clientes compra desde sus smartphones, no en tiendas físicas. ...Lees meer