Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Are you dealing with someone who makes you miserable? Does she cut people down or say something mean and then claim, "Just kidding?" Do you talk on eggshells because you never know what might set him off? Do you work with, for, or around someone who loves to stir up drama? Do you wish this person would just leave you alone? If you answered yes to any of these questions, you're in the right place. This "tell-it-the-way-it-is" book teaches you exactly what to say and do when someone is mistreating you - at work, at home, online, at school or next door. It also shows why the well-intended "Be the change you wish to see" approach backfires with bullies. Why? Bullies don't care what's fair. They don't want to cooperate, they want to control. They don't want a win-win, they want to win. The nicer you are to them, the meaner they'll be to you. The good news is, you can learn how to stand up and speak up for yourself and others, instead of feeling defenseless and powerless. In this book, you will discover what to do when the 5%ers (bullies, haters, trolls and toxics): -Throw a tantrum and cause a scene to get their way-Never admit fault and blame everyone else for what goes wrong-Lie, cheat, make things up, break promises, play martyr-Insist on being in control and attack anyone who challenges them-Treat others - customers, employees, students, family members - cruelly-Seem to get pleasure out of causing other people pain Develop the courage, confidence and communication skills to hold bullies accountable so they no longer take advantage of your good nature, and no longer have the power to undermine the self-esteem, morale, performance, productivity and success of the people around them.