• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Measurement in Marketing

Hans Baumgartner, Bert Weijters
Paperback | Engels | Foundations and Trends(r) in Marketing | nr. 45
€ 96,45
+ 192 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Measurement in Marketing reviews important issues related to measurement, which is indispensable for empirical research in marketing. The authors distinguish three related but distinct senses to think about measurement and based on this classification discuss issues relevant to each notion of measurement. In one sense, measurement means conceptualizing theoretical variables of interest and choosing appropriate observable indicators of the intended construct. In another sense, measurement means collecting the data necessary for an empirical examination of the theoretical issues under study. In a final sense measurement means constructing a model that relates the data collected in the second step to the latent factors representing the concepts the researcher is interested in, as specified in the first step.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
136
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 45

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781680836042
Verschijningsdatum:
11/12/2019
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
199 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 192 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juni
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.