• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Hotel Pricing in a Social World

Driving Value in the Digital Economy

Kelly A McGuire
Hardcover | Engels | and SAS Business
€ 63,45
+ 126 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Take control of revenue management in the new hotel economy

Hotel Pricing in a Social World: How to Drive Value in the New Hotel Economy is an insightful resource that provides guidance on improving organizational decision making to keep your hotel relevant, from a pricing standpoint, in the often chaotic hotel landscape. This groundbreaking book clearly showcases the current environment of the hotel industry, and describes new and emerging trends that can impact your revenue management tactics. This essential text prepares you to survive and thrive in today's highly competitive market, and outlines the best approach to building profitable pricing strategies that follow both tactical and strategic best practices.

Revenue management has become a key activity in the highly social environment of today's hotel industry, thanks to mobile technology and social media. Though relatively new, revenue management is a quickly-evolving discipline that requires precision if you want to maintain your hotel's relevance in the market.

  • Leverage original research, case studies, and industry examples to understand the practical application of key concepts
  • Explore current market conditions that have an impact on revenue management
  • Consider how advances in data management, analytics, and data visualization can impact revenue management practices
  • Identify how revenue management can help you take advantage of market opportunities and overcome challenges

Hotel Pricing in a Social World: How to Drive Value in the New Hotel Economy is an essential text for hotel CFOs, CMOs, revenue managers, and operations managers who want to leverage revenue management techniques to keep their hotel competitive.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
352
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781119129967
Verschijningsdatum:
26/10/2015
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
157 mm x 231 mm
Gewicht:
544 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 126 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.