Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Het compleet vernieuwde Handboek Sponsoring en Fondsenwerving voor nonprofit organisaties is een concrete, stap-voor-stap handleiding om te starten met of veel meer te halen uit sponsor- en fondsenwerving. Het biedt iedereen, ongeacht achtergrond, opleiding en ervaring, houvast en praktische handreikingen om extra geldstromen te ontwikkelen, structureel of voor grote eenmalige projecten.
Hoe werft u donateurs, via crowdfunding en met klassieke instrumenten als direct mail? Hoe ontwikkelt u sponsorpartnerships met bedrijven? Hoe werft u grote giften van vermogende particulieren, vermogensfondsen of loterijen? Hoe werkt het met nalatenschappen en subsidies van diverse overheden? En hoe organiseert u succesvolle fondsenwervende evenementen en acties? Met veel actuele voorbeelden laten Hans van der Westen en Sofie Bienert zien hoe theorieën en methodes in de praktijk werken, mede dankzij de inbreng van vele ervaringsdeskundigen en specialisten. Zij gaan in op trends als de snelgroeiende wereld van online fondsenwerving, het veelbelovende werven van nalatenschappen en de veranderingen in de sponsormarkt.
Daarnaast besteden de auteurs veel aandacht aan de interne voorbereiding en een stapsgewijze aanpak naar een wervingsplan dat werkt. En aan kosten en baten en fiscale, juridische en ethische aspecten. Zo is en blijft deze nieuwe editie hét complete handboek voor iedereen die wil starten met of zich wil verdiepen in sponsoring en fondsenwerving!