Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Hoe werf je donateurs via crowdfunding, social media of direct mail? Hoe ontwikkel je sponsorpartnerships met bedrijven? Hoe werf je grote bijdragen van vermogende particulieren, vermogensfondsen of loterijen? Hoe werkt het met nalatenschappen of subsidies van overheden? En hoe organiseer je succesvolle fondsenwervende evenementen en acties? In deze geactualiseerde editie van het Handboek Sponsoring en Fondsenwerving voor nonprofitorganisaties lees je er alles over.
Dit handboek is een concrete, stapsgewijze handleiding om te starten met of veel meer te halen uit sponsoring en fondsenwerving. Het biedt iedereen, ongeacht achtergrond, opleiding of ervaring, houvast en praktische handvatten om – structureel of voor grote eenmalige projecten – extra geldstromen te ontwikkelen. Hierbij is er aandacht voor het stap voor stap intern voorbereiden van de werving: daar begint het succes immers.
Behalve aan vertrouwde effectieve wervingstechnieken besteden de ervaren professionals Hans van der Westen en Sofie Bienert, in samenwerking met vele vakbekwame coauteurs, aandacht aan actuele voorbeelden en de snel toenemende mogelijkheden van online werving, het veelbelovende werven van nalatenschappen, veranderingen in de sponsormarkt en andere belangrijke trends. Zo is en blijft deze nieuwe editie hét complete handboek voor iedereen die wil starten of zich verder wil verdiepen in de wereld van sponsoring en fondsenwerving!