Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Groei staat altijd op de agenda. Sommige ondernemingen willen groeien omdat ze graag de uitdaging aangaan, andere moeten groeien uit pure noodzaak. Maar hoe bereik je nog groei in een verzadigde markt, tijdens een economische recessie? Traditionele keuzes die u daarvoor ter beschikking stonden, met alleen de nadruk op klanten ofwel aanbod, voldoen niet meer voor deze tijd.
Het is tijd dat u uw businessmodel eens grondig onder de loep neemt. Groeimodellen leidt u daarvoor van de inzichtelijke theorie van het Businessmodelwiel, langs twaalf nieuwe, effectieve strategieën. Denk bijvoorbeeld aan andere manieren van afrekenen met de klant, aan het slim inzetten van een netwerk van ambassadeurs, of aan het benutten van de innovatiekracht van businesspartners. De twaalf groeimodellen bieden u een breed scala van mogelijkheden om met uw businessmodel optimale waarde voor uw klant te creëren en zodoende succesvoller te worden. Maar het blijft niet bij theorie. Elk van die twaalf strategieën wordt geïllustreerd door analyse van een verrassend en succesvol voorbeeld uit de actuele praktijk. Bovendien biedt dit boek u een gedetailleerd stappenplan waarmee u zelf in staat bent uw eigen model grondig te evalueren, met een nieuwe blik naar uw omgeving te kijken en te vernieuwen. En zo zelf nieuwe business te creëren.
Yousri Mandour, Kris Brees en Roy Wenting zijn werkzaam bij ICSB Marketing en Strategie. Zij ondersteunen organisaties bij hun strategische marketingplannen, klantgerichtheid en innovatie van nieuwe producten en diensten. Yousri Mandour is auteur van de bestseller Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen.