Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Yousri Mandour is senior adviseur en partner bij ICSB Marketing en Strategie. Yousri ondersteunt klanten bij het beantwoorden van hun commerciële uitdagingen. Hierbij is hij continu op zoek naar het creëren van nieuwe kansen en doorvoeren van verbetermogelijkheden in de organisatie. Yousri schreef eerder Doelgericht vernieuwen en de bestseller Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen. Yousri is een veelgevraagd spreker voor marketingstrategische onderwerpen als Blue Ocean Strategy en Business Model Innovatie. Organisaties waar Yousri recentelijk voor werkte zijn woningcorporatie Vivare, Agrico, Staatsloterij, Eneco, Thyssen Krupp Accessibility en branchevereniging ActiZ.
Realiseren van echte vernieuwing, een uitdaging waar veel organisaties mee worstelen. De weg van droom naar daad blijkt vaak lastig. Waarom blijft het...Lees meer
De strategie van de kreeft Van optimaliseren naar echt vernieuwen Iedere organisatie wil ook over vijf jaar nog bestaan, en het liefst nog succesvolle...Lees meer
Groei staat altijd op de agenda. Sommige ondernemingen willen groeien omdat ze graag de uitdaging aangaan, andere moeten groeien uit pure noodzaak. Ma...Lees meer
U hebt ongetwijfeld wel eens een SWOT-analyse gemaakt of de Value Chain van Porter op uw eigen organisatie toegepast. Dan weet u ook uit eigen ervarin...Lees meer