Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Managing diversity plays a crucial part in enabling every member of the workforce to perform up to their full potential. Managers demand satisfactory performance from every member of their workforce and expect the best of their employees. But often, diversity and its management are not viewed as clear contributors to the organization's performance and bottom-line. Managing and leveraging diversity are set aside from the rest of the organization and hence, they are often undervalued amid all the other barriers that companies face. Whilst there is no single tried-and-tested "solution" to diversity and no easy way to manage implementation barriers, this edited collection of case studies from around the globe provides new insights for practitioners, managers, students and researchers. The book seeks to shed light on existing practices disseminating the value of diversity, whilst opening the road toward a wider perspective on its definitions. The contributors provide critical reflections of the current discourse on different types of diversity in heterogenous organizations around the world.