Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Health-care industry as one of the fastest growing industry in Malaysia has to cope with the pressure of demographic changes, aging population, emergence of new technologies and expectation of great quality of service in order to be competitive. As the Malaysian government is promoting medical tourism, the number of private hospitals increase and the competition also hardens. This study is designed to analyze the factors that contribute to the relationship between competitive advantage and customer satisfaction in private hospitals. The outcome of the hypothesis testing explains that service personnel service quality gives great customer satisfaction. Whereas other factors such as cheaper cost, good infrastructure, support personnel service, health program and new medical service doesn't show any significant relationship between competitive advantage and customer satisfaction in private hospitals. The outcome of this study gives theoretical and practical implications.