• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Advertising and Promotion

Chris Hackley, Rungpaka Amy Hackley
Hardcover | Engels
€ 309,95
+ 619 punten
Uitvoering
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This textbook introduces the key concepts, methods and issues within advertising and promotion for students taking courses on the subject at universities and colleges.

It offers first-hand examples gathered from leading international advertising agencies and brand campaigns, and it is told from the perspective of the agency to give a fun and creative insider view which helps the reader to think beyond the client position and understand what it might be like working within an ad agency.

The authors draw not only from management and marketing research but also from other disciplines such as cultural/media studies and sociology to offer a rounded and critical perspective on the subject for those looking to achieve high grades and understand advertising as social phenomenon in addition to its business function and purpose.

New to the third edition:

  • chapter on strategy and creativity
  • additional case studies with increased global coverage including emerging markets
  • images of classic and recent ads from the street, print, online and television
  • increased coverage of the internet, social media and their effects on advertising
  • companion website materials including relevant videos, journal articles and a Jeopardy-style game for the classroom

The textbook is now also supported by a new author-written blog which keeps readers updated on interesting, topical examples relating to advertising and promotion from current affairs and popular culture.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
360
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781446280713
Verschijningsdatum:
13/12/2014
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
188 mm x 234 mm
Gewicht:
793 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 619 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.