• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

42 Rules for Growing Enterprise Revenue (2nd Edition)

Go-To-Market Strategies That Increase Your Relevance to B2B Customers

Lilia Shirman
Paperback | Engels
€ 27,45
+ 54 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Value is in the eye of the beholder. Do your customers see your value?

Business buyers barraged with a ceaseless, deafening cacophony of banal marketing-speak learn to focus exclusively on information that is directly relevant to them right now. To engage buyers and grow enterprise sales, companies must create and demonstrate tangible and unique customer relevance with every customer touch. In this time-crunched, information-overload reality:

  • Customer relevance is the only way to generate customer interest and revenue growth
  • Customer relevance cannot be accomplished by a single functional group
  • There is no silver bullet--you have to keep trying new things and testing new strategies

42 Rules for Growing Enterprise Revenue provides practical ideas and proven strategies that boost B2B sales by making every aspect of your business more relevant to customers. The rules cover critical concepts, including:

  • Making "Mattering to Customers" your company's core competence
  • Pursuing markets where you're most relevant
  • Cultivating Customer collaboration
  • Defining value and relevance using the customers context
  • Using solutions and industry specialization to increase relevance
  • Putting customer relevance into practice through your sales channels

Lilia Shirman, CEO of a highly respected Silicon Valley strategy consultancy, coach at Stanford University's Global Entrepreneurial Marketing program, and start-up investor and advisor, shares the best ideas and practices from her own and other executive's experiences taking B2B products to market. Heres a chance to learn from business leaders at Cisco, Adobe, Citrix, VMware, and others to distill actionable strategies that drive sustainable customer relevance and revenue growth.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
132
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781607730934
Verschijningsdatum:
10/03/2014
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
140 mm x 216 mm
Gewicht:
158 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 54 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.