• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Foundations van ITIL V3 E-BOOK

E-book | Nederlands
€ 34,83
+ 34 punten
Uitvoering
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Het best verkochte handboek over ITIL

Dit boek is, met zijn voorgaande edities, al jaren het toonaangevende boek over ITIL. Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz.

Deze versie van sluit aan op ITIL V3. Het boek is net als de vorige edities bondig geschreven, maar dit neemt niet weg dat alle aspecten van ITIL V3 aan bod komen:
de levenscyclusbenadering van ITIL V3 wordt uitvoerig behandeld. En allen die bekend zijn met ITIL V2, zullen blij zijn dat in deze editie de processen apart worden behandeld. De lezer kan hierdoor gemakkelijk de processen eruit lichten die voor hem of haar belangrijk zijn, in zijn dagelijks werk of in een opleiding of training.

Hoofdindeling van dit boek:
DEEL 1: De ITIL Servicelvenscyclus
De servicelevenscyclus: concept en overzicht
Levenscyclusfase: Servicestrategie
Levenscyclusfase: Service-ontwerp
Levenscyclusfase: Servicetransitie
Levenscyclusfase: Serviceproductie
Levenscyclusfase: Continue serviceverbetering
DEEL 2: Functies en processen
Inleiding functies en processen
Functies en processen in Servicestrategie
Functies en processen in Service-ontwerp
Functies en processen in Servicetransitie
Functie en processen in Serviceproductie
Functies en processen in Continue serviceverbetering

Reacties op vorige edities van dit boek:
.als je op zoek bent naar het beste ITIL-introductieboek op de markt, zoek dan niet verder.
.dit boek zou door alle IT-professionals gelezen moeten worden.
.geen enkel boek heb ik meer aanbevolen dan dit boek. Het versterkt het begrip van de core ITIL-boeken.leest gemakkelijk weg.geen poespas. dit is zonder enige twijfel het beste IT-servicemangementboek.
.. complimenten voor de heldere tekst, prima leesbaar met goede figuren - het maakt ITIL een stuk toegankelijker.

This new title looks at Good Practices as described in the ITIL V3 upgrade. Focusing on the Lifecycle approach, this new publication covers, the following steps in detail:
Service Strategy
Service Design
Service Operation
Service Transition
Continual Service Improvement

French, Spanish, German, Italian and English also available. Japanese Spring 2009

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Nederlands
Geïllustreerd:
Ja

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789087539887
Verschijningsdatum:
14/12/2011
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Digital watermarking
Bestandsformaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 34 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.