The future of shopping

Jorg Snoeck,Pauline Neerman
Hardcover
Nederlandstalig
ISBN :
9789082542271
Publicatiedatum :
28/11/2017
Pagina's :
271
Uitgever :
Lannoo Campus
Ondertitel :
waar iedereen retailer is
Gewicht :
603 gr
Uitvoering :
Met harde kaft
Afmetingen :
250 mm x 180 mm x 20 mm
Editie :
2e editie
€ 29,99
Leverbaar op 1 week of meer
+ In winkelmandje + In verlanglijstje

Omschrijving

Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen? Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven?

Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben hem overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaatsgemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaag één grote marktplaats geworden.

In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk eruit zal zien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden.

'Jorg en Pauline geven een fascinerend beeld van de ontwikkelingen waar onze klanten en onze sector mee worden geconfronteerd. In sneltempo biedt dit boek een inzicht in de wondere wereld van retail. Aanrader.' - Sander van der Laan, CEO Action

'Het boek triggert van alles: het stemt tot nadenken en om de haverklap sta je onbewust even stil bij wat je leest.' - Frans Colruyt, COO Retail Conruyt Group

'het boek blijft niet bij de probleemschets op zich, Snoeck en Neerman reiken een context voor oplossingen aan. Daar kan je als retailer iets mee.' - Dieter Penn

'Jorg en Pauline nemen ons mee op een boeiende reis waarbij elk merk, elke retailer voor zichzelf zal moeten uitmaken waar zijn toekomst ligt.' - Bart Claes, CEO JBC

'We staan voor mondiale uitdagingen die ook in de eigen achtertuin al een diepe impact hebben. De oplossingen vinden we niet alleen. Er is geen ontsnappen aan de toekomst, maar wie dit boek ter harte neemt, heeft al een hele streep voor!' - Wouter Kolk, CEO Albert Heijn

'Wie een inzichtelijke gids zoekt voor de veranderingen van morgen, moet dit boek zeker lezen.' - Roland Palmer, Managing Director Alibaba Group Belgium & The Netherlands

Trefwoorden: Retail internet winkelen producten shoppen consument online offline Jorg Snoeck

Opmerking
Het boek dat je aan je winkelmandje toevoegt, is een e-book. Na aankoop verschijnt het e-book onmiddellijk in ‘Mijn e-bibliotheek’ en ontvang je een e-mail met een link om het e-book te downloaden.
Er is 1 product toegevoegd aan je winkelmandje
product thumb
 
 
 
Je winkelmandje bevat nu producten en bedraagt: product en bedraagt:
Speciaal voor jou geselecteerd
De buitenstaanderNederlandstaligStephen King 
€ 24,99
50 tinten wijsNederlandstaligLynn Wesenbeek, Kris Colpaert 
€ 19,99
De CalderaNederlandstaligJohn Flanagan 
€ 16,99
Een OdysseeNederlandstaligDaniel Mendelsohn 
€ 22,99

Verder winkelen
Reviews
Schrijf je eigen review
Nieuw
Succesvol coachenNederlandstaligJohn Whitmore 
€ 34,99
Community marketingNederlandstaligStephanie Duval, Nele Pieters 
€ 29,99
Grondslagen van de marketingNederlandstaligBronis Verhage,Marjolein Visser 
€ 77,95
Sportmarketing: waardecreatie binnen de sportNederlandstaligHugo Gruijters,Robert Kok 
€ 39,75

Van dezelfde auteur
Le futur du shoppingFranstaligJorg Snoeck,Pauline Neerman 
€ 29,99
Future of ShoppingEngelstaligJorg Snoeck,Pauline Neerman 
€ 29,99

Deze review werd al gerapporteerd als ongepast.
Onze moderators zullen dit zo snel mogelijk nakijken.

Wat is de reden waarom deze review niet had mogen verschijnen?

Onze moderator zal dit dan zo snel mogelijk nakijken

The future of shopping

The future of shopping

Jorg Snoeck,Pauline Neerman

ISBN :
9789082542271
Publicatiedatum :
28/11/2017
Pagina's :
271
Uitgever :
Lannoo Campus
Ondertitel :
waar iedereen retailer is
Gewicht :
603 gr
Uitvoering :
Met harde kaft
Afmetingen :
250 mm x 180 mm x 20 mm
Editie :
2e editie

Stuur dit product door naar je vrienden

Is dit iets voor jouw vriend(in)? Breng haar/hem dan op de hoogte via e-mail.