Always On: Advertising, Marketing, and Media in an Era of Consumer Control

Christopher Vollmer,Geoffrey Precourt
Paperback
Engelstalig
ISBN :
9780071508285
Publicatiedatum :
05/07/2016
Wordt verwacht :
(Onbekend)
Pagina's :
224
Uitgever :
McGraw-Hill Education - Europe
Gewicht :
276
Uitvoering :
Met zachte kaft
Afmetingen :
208 x 141 x 14
€ 21,95
Bestelbaar, maar levertermijn onbekend
+ In winkelmandje + In verlanglijstje

Omschrijving

Offers success strategies, from actual case studies, industry secrets, and late-breaking stats to essential lists of tips, techniques, and takeaways. This book covers subjects such as marketing, production, sales, or mergers and acquisitions.
Opmerking
Het boek dat je aan je winkelmandje toevoegt, is een e-book. Na aankoop verschijnt het e-book onmiddellijk in ‘Mijn e-bibliotheek’ en ontvang je een e-mail met een link om het e-book te downloaden.
Er is 1 product toegevoegd aan je winkelmandje
product thumb
 
 
 
Je winkelmandje bevat nu producten en bedraagt: product en bedraagt:
Speciaal voor jou geselecteerd
De dag van de dodenNederlandstaligNicci French 
€ 20,00
Funiculi funicula RomanticaCDV/a 
€ 24,99
Paddington 2DVD 
€ 16,99
Nooit meer hongerNederlandstaligWeight Watchers 
€ 14,99

Verder winkelen
Reviews
Schrijf je eigen review
Nieuw
Strategy and Tactics of PricingEngelstaligNagle, Thomas T. (Deloitte Consulting, USA),Muller, Georg (Deloitte Consulting, USA) 
€ 135,95
Policymaking for Citizen Behavior ChangeEngelstaligLee, Nancy R. (University of Washington, USA) 
€ 141,95
Digital Channels and Social Media Management in Luxury MarketsEngelstaligFabrizio (University of Turin Italy) Mosca 
€ 155,95
Cex SellsEngelstaligBeate Van Dongen Crombags,Deborah Wietzes 
€ 35,95

Deze review werd al gerapporteerd als ongepast.
Onze moderators zullen dit zo snel mogelijk nakijken.

Wat is de reden waarom deze review niet had mogen verschijnen?

Onze moderator zal dit dan zo snel mogelijk nakijken

Always On: Advertising, Marketing, and Media in an Era of Consumer Control

Always On: Advertising, Marketing, and Media in an Era of Consumer Control

Christopher Vollmer,Geoffrey Precourt

ISBN :
9780071508285
Publicatiedatum :
05/07/2016
Wordt verwacht :
(Onbekend)
Pagina's :
224
Uitgever :
McGraw-Hill Education - Europe
Gewicht :
276
Uitvoering :
Met zachte kaft
Afmetingen :
208 x 141 x 14

Stuur dit product door naar je vrienden

Is dit iets voor jouw vriend(in)? Breng haar/hem dan op de hoogte via e-mail.