Waardering

Thomas Copeland,T. Koller,J. Murrin
Paperback
Nederlandstalig
ISBN :
9789052618609
Publicatiedatum :
14/11/2015
Pagina's :
490
Uitgever :
Academic service
Ondertitel :
het meten en managen van de waarde van ondernemingen
Extra :
Waardering
Gewicht :
819 gr
Uitvoering :
Met zachte kaft
Afmetingen :
240 mm x 170 mm x 26 mm
Editie :
1e editie
€ 110,00
Leverbaar op 1 week of meer
+ In winkelmandje + In verlanglijstje

Omschrijving

Waardering ontstond als handboek voor consultants bij McKinsey & Company.
Deze oorsprong komt tot uitdrukking in de aard van het boek. Terwijl het gebruikmaakt van hoogstaand wetenschappelijk denkwerk, richt het zich op de praktische toepassing. Het wordt internationaal beschouwd als het meest vooraanstaande boek over bedrijfswaardering.
De boodschap van Waardering is eenvoudig: ondernemingen bloeien wanneer ze
reële economische waarde voor hun aandeelhouders genereren. Ondernemingen
scheppen waarde door kapitaal te investeren tegen een rendement dat hoger is dan
de kosten van het kapitaal. Dit is zowel van toepassing op gevestigde productieondernemingen als nieuwe internetbedrijven. Het is bovendien een economische halszaak: gebrek aan gerichtheid op het scheppen van waarde is een belangrijke schakel in de keten die tot economische malaise of crisis leidt.
Waardering is zowel studieboek als naslagwerk voor (toekomstige) financieel managers en analisten die geïnteresseerd zijn in: het schatten van de waarde van alternatieve concern- en bedrijfsstrategieën het beoordelen van cruciale transacties als fusies, overnames, desinvesteringen, herkapitalisaties en terugkoop van aandelen value-based management om de resultaten van bedrijfsactiviteiten te beoordelen en richting te geven het communiceren met belangrijke stakeholders, vooral aandeelhouders, over de waarde van het bedrijf
Sinds haar oprichting in 1926 adviseert McKinsey & Company wereldwijd vooraanstaande bedrijven. De auteurs van Waardering zijn huidige of voormalige partners binnen de Corporate fi nance practice van McKinsey & Company. Samen hebben zij meer dan vierhonderd bedrijven in veertig landen bijgestaan in concernstrategie, fusies en overnames en value-based management.
Opmerking
Het boek dat je aan je winkelmandje toevoegt, is een e-book. Na aankoop verschijnt het e-book onmiddellijk in ‘Mijn e-bibliotheek’ en ontvang je een e-mail met een link om het e-book te downloaden.
Er is 1 product toegevoegd aan je winkelmandje
product thumb
 
 
 
Je winkelmandje bevat nu producten en bedraagt: product en bedraagt:
Speciaal voor jou geselecteerd
De buitenstaanderNederlandstaligStephen King 
€ 24,99
50 tinten wijsNederlandstaligLynn Wesenbeek, Kris Colpaert 
€ 19,99
De CalderaNederlandstaligJohn Flanagan 
€ 16,99
Een OdysseeNederlandstaligDaniel Mendelsohn 
€ 22,99

Verder winkelen
Reviews
Schrijf je eigen review
Nieuw
Nextens Sociale Verzekeringen Almanak 2018NederlandstaligJ.B. Tappèl 
€ 130,38
Praktijkboek voor vennootschappen Boek I 2018Nederlandstalig 
€ 979,56
Jaarrekeningzakboekje 2018NederlandstaligErik De Lembre,Francis Boelens,PHILIPPE SALENS 
€ 194,61
Vademecum voor de accountant 2018NederlandstaligAnn Himschoot,FRANCIS RYSMAN,LUC GERMONPRE,Mieke Bruyninckx,Nathalie De Groot,Pat Cleys,Veronique Vermeersch 
€ 347,31

Deze review werd al gerapporteerd als ongepast.
Onze moderators zullen dit zo snel mogelijk nakijken.

Wat is de reden waarom deze review niet had mogen verschijnen?

Onze moderator zal dit dan zo snel mogelijk nakijken

Waardering

Waardering

Thomas Copeland,T. Koller,J. Murrin

ISBN :
9789052618609
Publicatiedatum :
14/11/2015
Pagina's :
490
Uitgever :
Academic service
Ondertitel :
het meten en managen van de waarde van ondernemingen
Extra :
Waardering
Gewicht :
819 gr
Uitvoering :
Met zachte kaft
Afmetingen :
240 mm x 170 mm x 26 mm
Editie :
1e editie

Stuur dit product door naar je vrienden

Is dit iets voor jouw vriend(in)? Breng haar/hem dan op de hoogte via e-mail.