Het einde van online winkelen

Wijnand Jongen
Paperback
Nederlandstalig
ISBN :
9789047009948
Publicatiedatum :
23/11/2016
Pagina's :
256
Uitgever :
Business Contact
Ondertitel :
De toekomst van retail die in een wereld altijd verbonden is
Gewicht :
578 gr
Uitvoering :
Met zachte kaft
Afmetingen :
230 mm x 151 mm x 24 mm
Editie :
1e editie
€ 24,99
Op werkdagen voor 22 u. besteld, volgende dag geleverd
help Bestel je op maandag t.e.m. vrijdag voor 22 uur? Dan wordt je bestelling de volgende dag geleverd.

Bestel je op zaterdag of zondag? Dan wordt je bestelling dinsdag geleverd.

We doen er alles aan om je bestelling op tijd te leveren, maar in uitzonderlijke gevallen kan de levering vertraagd zijn.
+ In winkelmandje + In verlanglijstje

Omschrijving

De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In 'Het einde van online winkelen' laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things, 24 uur per dag verbonden zijn. Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Winkels moeten met nieuwe businessmodellen komen om een plek te veroveren in een wereld die steeds meer gedomineerd wordt door marktplaatsen en platformen. Ze moeten transformeren in digitale netwerkorganisaties waar de menselijke maat weer centraal staat. Wijnand Jongen geeft aan de hand van talloze inspirerende voorbeelden een ultiem overzicht van de trends en ontwikkelingen die het retaillandschap in rap tempo veranderen. Hij schetst een helder beeld van de toekomst, waardoor dit boek onmisbaar is voor iedereen die wil weten wat de detailhandel en de dienstensector te wachten staat. Lezers van dit boek kunnen de e-boekversie gratis downloaden! In het boek staat de code.
Opmerking
Het boek dat je aan je winkelmandje toevoegt, is een e-book. Na aankoop verschijnt het e-book onmiddellijk in ‘Mijn e-bibliotheek’ en ontvang je een e-mail met een link om het e-book te downloaden.
Er is 1 product toegevoegd aan je winkelmandje
product thumb
 
 
 
Je winkelmandje bevat nu producten en bedraagt: product en bedraagt:
Speciaal voor jou geselecteerd
De buitenstaanderNederlandstaligStephen King 
€ 24,99
50 tinten wijsNederlandstaligLynn Wesenbeek, Kris Colpaert 
€ 19,99
Een OdysseeNederlandstaligDaniel Mendelsohn 
€ 23,99
De CalderaNederlandstaligJohn Flanagan 
€ 16,99

Verder winkelen
Reviews
Schrijf je eigen review
Nieuw
Nextens IB Almanak deel 2 2019NederlandstaligWim Buis (hoofdredactie) 
€ 81,21
De chrono-crisisNederlandstaligLawrence Urbain 
€ 15,00
50 Jaar anders ondernemenNederlandstaligLoek Dijkman 
€ 19,95

Van dezelfde auteur
Het einde van online winkelenNederlandstaligWijnand Jongen 
€ 24,99
Het einde van online winkelenNederlandstaligWijnand Jongen 
€ 24,99
Het einde van online winkelen - Editie VlaanderenNederlandstaligWijnand Jongen 
€ 24,99
Het einde van online winkelen- Editie VlaanderenNederlandstalig e-bookWijnand Jongen 
€ 9,99

Deze review werd al gerapporteerd als ongepast.
Onze moderators zullen dit zo snel mogelijk nakijken.

Wat is de reden waarom deze review niet had mogen verschijnen?

Onze moderator zal dit dan zo snel mogelijk nakijken

Het einde van online winkelen

Het einde van online winkelen

Wijnand Jongen

ISBN :
9789047009948
Publicatiedatum :
23/11/2016
Pagina's :
256
Uitgever :
Business Contact
Ondertitel :
De toekomst van retail die in een wereld altijd verbonden is
Gewicht :
578 gr
Uitvoering :
Met zachte kaft
Afmetingen :
230 mm x 151 mm x 24 mm
Editie :
1e editie

Stuur dit product door naar je vrienden

Is dit iets voor jouw vriend(in)? Breng haar/hem dan op de hoogte via e-mail.