Fusion Marketing Bible: Fuse Traditional Media, Social Media, & Digital Media to Maximize Marketing

Lon Safko
Paperback
Engelstalig
ISBN :
9780071801133
Publicatiedatum :
28/07/2015
Wordt verwacht :
(Onbekend)
Pagina's :
288
Uitgever :
McGraw-Hill Education - Europe
Gewicht :
396
Uitvoering :
Met zachte kaft
Afmetingen :
228 x 166 x 15
€ 25,95
Bestelbaar, maar levertermijn onbekend
+ In winkelmandje + In verlanglijstje

Omschrijving

Explains how to pinpoint the most effective elements of your traditional marketing efforts and combine them with social media and digital marketing to reach more customers than ever, while spending less money. This title provides what you need to drive dramatic increases in traffic and revenues.
Opmerking
Het boek dat je aan je winkelmandje toevoegt, is een e-book. Na aankoop verschijnt het e-book onmiddellijk in ‘Mijn e-bibliotheek’ en ontvang je een e-mail met een link om het e-book te downloaden.
Er is 1 product toegevoegd aan je winkelmandje
product thumb
 
 
 
Je winkelmandje bevat nu producten en bedraagt: product en bedraagt:
Speciaal voor jou geselecteerd
De dag van de dodenNederlandstaligNicci French 
€ 20,00
Funiculi funicula RomanticaCDV/a 
€ 24,99
Paddington 2DVD 
€ 16,99
Nooit meer hongerNederlandstaligWeight Watchers 
€ 14,99

Verder winkelen
Reviews
Schrijf je eigen review
Nieuw
Financial Mathematics For ActuariesEngelstaligTse, Yiu-Kuen (S'pore Management Univ, S'pore),Chan, Wai-Sum (Chinese Univ Of Hong Kong, Hong Kong) 
€ 170,95
China's One Belt One Road InitiativeEngelstaligTai-Wei Lim,Katherine Hui-Yi Tseng,Wen Xin Lim 
€ 134,95
George Bronson Rea, PropagandistEngelstaligLeslie Eaton Clark 
€ 98,95

Van dezelfde auteur
Social Media BibleEngelstaligLon Safko 
€ 33,95

Deze review werd al gerapporteerd als ongepast.
Onze moderators zullen dit zo snel mogelijk nakijken.

Wat is de reden waarom deze review niet had mogen verschijnen?

Onze moderator zal dit dan zo snel mogelijk nakijken

Fusion Marketing Bible: Fuse Traditional Media, Social Media, & Digital Media to Maximize Marketing

Fusion Marketing Bible: Fuse Traditional Media, Social Media, & Digital Media to Maximize Marketing

Lon Safko

ISBN :
9780071801133
Publicatiedatum :
28/07/2015
Wordt verwacht :
(Onbekend)
Pagina's :
288
Uitgever :
McGraw-Hill Education - Europe
Gewicht :
396
Uitvoering :
Met zachte kaft
Afmetingen :
228 x 166 x 15

Stuur dit product door naar je vrienden

Is dit iets voor jouw vriend(in)? Breng haar/hem dan op de hoogte via e-mail.