Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Working with Strengths is a handbook to delivering person-centred practice and recovery. The language in health and social care is littered with references to person-centred care, person-centred planning, personalisation, self-directed support, recovery and enablement. However, there remains a degree of confusion between service users, carers, practitioners, managers and commissioners about the practical delivery of these concepts in daily practice. A consistent theme throughout all of these concepts is the need to identify and work with people's strengths (i.e. their abilities, capabilities, qualities, motivations, wants and aspirations). Outside of health and social care, the Gallup Organisation has identified through decades of research that focusing on strengths is at the heart of every successful business. So, it is not something that should only impact on the thinking and working of practitioners. Working with Strengths elaborates on how we need to place strengths as the driving force for staff development, team development and organisational leadership.