Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
While the Asian economy used to depend primarily on exports, today the local Asian market is demanding and consuming more goods. The make-up of competition locally is shifting from national fiefdoms to cross-border competition. And China's rapid development is changing how competition is played altogether. Winning in Asia explores these new business realities in Asia, and explains why there will be no going back to the Asian norm of the 80s and 90s. Most importantly, it tackles head-on the critical issue of what companies - both local Asian businesses and multinational corporations operating in Asia - must do and how they must change in order to compete successfully in the next round of Asian competition. The book identifies the five key challenges that the winners in tomorrow's Asia must meet, outlines what the Asian company of the future will need to look like and how it can be built, and provides a practical framework for formulating successful post-Asian crisis strategies.