Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book discusses the effect of manipulating the RH levels inside vehicular cabins on the thermal comfort and human occupants thermal sensation. Three different techniques are used to investigate this effect. Firstly, thermodynamic and psychometric analyses are used to incorporate the effect of changing RH along with the dry bulb temperature on the human comfort window. A practical system implementation is also discussed in terms of an evaporative cooler design. Secondly, a 3-D finite difference simulation is used to predict the RH effects on the thermal sensation metrics. Thirdly, the analysis and modeling of the vehicular thermal comfort parameters is conducted using a set of designed experiments aided by thermography measurements. Finally, this work has developed the passenger thermal-comfort psychometric zones during summer and winter periods using Berkeley and Fanger models.