Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Understanding the Consumer brings together marketing theory and practice in a truly consumer-centric approach. It challenges the lip service usually paid to this concept and demonstrates that a fundamental understanding of the consumer is critical to the future of effective marketing. Drawing on cutting-edge developments in the literature it reconceptualizes how consumers respond and act in the marketplace with particular attention to: relationships with suppliers, products and brands; their innovative, creative and resistant behaviour; the complexity and unpredictability of their consumption behaviour; and their increasing need to get closer to production. The book challenges existing functionally driven marketing thinking and shows how a more holistic approach to the marketplace will drive better theory and practice.