Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Understanding Ethical Consumer Behavior - The Influence of Individual Characteristics, Situational Circumstances and Emotional Experiences in Consumers' Ethical Decision-Making Processes

Understanding Ethical Consumer Behavior - The Influence of Individual Characteristics, Situational Circumstances and Emotional Experiences in Consumers' Ethical Decision-Making Processes

Sarah Steenhaut
Paperback | Engels
€ 77,95
+ 155 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Did you ever take something in a supermarket without paying for it? Did you ever keep quiet when receiving too much change at the checkout? Did you ever purchase an item, used it, and returned it to the store afterwards for a refund? Did you ever copy a CD (music/video) from a friend? These and many more are all widespread everyday deceptions by which we -consumers- benefit at the expense of the seller... The general purpose of the present dissertation was to contribute to a more thorough understanding of the why of consumer ethics, allowing marketers to predict unethical consumer behavior, and ultimately prevent consumers from taking advantage of the seller. More specifically, the impact of 1/ individual characteristics (personal values), 2/ situational circumstances (relationship marketing), and 3/ emotional experiences (guilt) within the ethical decision-making processes of consumers are investigated.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
452
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783639094350
Verschijningsdatum:
29/12/2008
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
598 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 155 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.