Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Trouwe klanten zijn niet meer vanzelfsprekend. Hoe trouw is jouw klant eigenlijk als een nieuwe toetreder voor de helft van de prijs levert? Digitalisering en nieuwe businessmodellen maken dat overstappen naar een andere aanbieder heel eenvoudig is. Kernprobleem daarbij is dat veel organisaties zien dat de effectiviteit van hun merk en marketing steeds meer afnemen. Om zeker te zijn van een duurzame klantrelatie moet je begrijpen wat de behoefte van jouw klant is. Niet door big data te analyseren, maar door vooruit te kijken, ?schaatsen waar de puck naartoe gaat?. Dit boek biedt een unieke methode: een sprint 0 om agile te voorzien in de behoeften van jouw klanten. Het biedt een fundamenteel andere manier om klanten te werven. Je cre?ert een beslissende strategische voorsprong op de concurrentie. Zo versterk je je klantrelatie. Trouwe klanten bestaan wel! ? Een ideale ?sprint 0? voor het ontwikkeling van relevante content, nieuwe platforms en geslaagde innovaties. ? Een must voor product owners, communicatieprofs en marketeers: iedereen die zich afvraagt of het budget wel ?cht goed besteed wordt. Over de auteurs Rob Punselie en Ellen Altenburg leiden customer experience-bureau ContentKings. Zij adviseren organisaties bij het oplossen van ?chte problemen van ?chte klanten. Met beproefde methoden als real customer journey, usability-tests en veldonderzoek. Ze stellen al 20 jaar de gebruiker centraal, volgens de Jobs to be Done-principes.