Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Theatre Audience Contribution introduces a new approach to theatre audience research: audience contribution through the post-performance discussion. This volume considers the physical and vocal behaviour of audience members as an integral part of the theatrical event that changes, adds to and informs the theatrical experience. Post- performance discussions, although rising in popularity, are yet an under-explored and under- utilised avenue for audience contribution. Beginning with an overview of reception theory and the historical role of theatre audiences, the author introduces a new method for the facilitation of post- performance discussions that encourages audience contribution and privileges the audience voice. Two case studies explore post-performance discussions that inform the theatrical event and discover a new role for the contemporary audience: audience critic. This accessible volume has significant implications for theatre theorists, practitioners and audiences alike.