Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Throughout his entire career, Taro Yoko has always felt disheartened by the image of humanity reflected in most big-budget video games, which propose the use of firearms as the principal means of action. Through his own work, from Drakengard to NieR: Automata, this artist attempts to explore the reasons behind our strange fascination with conflict. Is man so vicious that he must triumph, discriminate, hurt and kill even for entertainment? Within the great fields of ruin resulting from wars in which mankind battled against mankind, Taro Yoko perceives this "entertainment" as a way for hope, a horizon, a shield against evil. In this book we explore the contours of his games, the behind-the-scenes of their development, the complexity of their tales and their thematic depth. Discover this multifaceted and altruistic creator, who is convinced that video gaming is a diverse and unique medium.