Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Why Do Some Companies Thrive In A Recession, While Others Die? Victor Cheng, a former McKinsey consultant and marketing expert for the Fox Business Television Network, led a major research project to find the answer to this provocative question. After analyzing 12 US recessions spanning 136 years, this research uncovered dozens of startup companies that thrived during the economic chaos of their day. Discover how in the midst of a major recession Federal Express, Disney, Hewlett-Packard, UPS, Coors, and others opened their doors as one- and two-person businesses-and grew to become Fortune 500 giants. Why did these businesses prosper, while thousands of others failed? What made the difference? Unintentionally, they all followed the same winning "formula"-four simple rules that allowed them to survive and thrive, while others died. Discover these timeless rules in The Recession-Proof Business and follow in the footsteps of the greatest recession success stories of all time.