Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
After 9/11, education in the Middle East has come under increasing scrutiny. Some in the West believe education is responsible for the ideological preparation of extremists. Others think that the lack of quality education creates a pool of likely terrorists. Western demands and initiatives to reform education in the Middle East have resulted from such views and from an understanding of the development needs in the region as well. But these initiatives and demands are perceived differently in the Middle East. Middle Easterners are divided between those who view the Western initiatives favorably and those who perceive them with suspicion and even fear. This book examines the views of Yemeni educators on the need for education reform and their attitudes toward Western reform initiatives. Questions of the impact of religiosity (personal piety vs. support for political Islam), culture, and politics on their attitudes are also explored.