Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In this concise treatise we attempt to present some aspects of the way in which the great Neoplatonist philosopher of the Late Antiquity Proclus (410-485) addresses the issue of knowledge as a phenomenon and as a relation both between a teacher and his student and between the thinking subject and the world. Our main contribution lies on the fact that we are actually making a suggestion, potentially utilizable by all those involved in any way in the field of the modern Pedagogy, both the theoretical and the applied. We have to explain that by this inclusion we mean not only those who have been appointed to pass special knowledge, but those who are aware that an opportunity has been given to them to play a key role in shaping consciences, in order the cognitive process to be effective both in individual and socio-political level.