• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Myth of Excellence

Why Great Companies Never Try to Be the Best at Everything

Fred Crawford, Ryan Mathews
Paperback | Engels
€ 16,99
+ 33 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Ex-cel-lence (n.) 1. The clearly false and destructive theory that a company ought to be great at everything it does. 2. A mistaken goal in which the predictable outcome is that the company ends up world-class at nothing--not well-differentiated and therefore not thought of by consumers at the moment of need.

Based on exhaustive research, The Myth of Excellence provides conclusive evidence of the futility of trying to be excellent in all aspects of a commercial transaction--price, product, access, experience, and service. Instead, the strategy for your products and services should be to dominate on one element, differentiate on a second, and be at industry par (i.e., average) on the rest. Yes, it is okay to be average as long as your customers know specifically where and how you are superior and world-class.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
274
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780609810019
Verschijningsdatum:
27/05/2003
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
132 mm x 205 mm
Gewicht:
281 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 33 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juli 2025
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.