Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Why do successful companies let down their corporate walls, exposing their organizations and strategies to competitors? The answer, according to Joseph Badaracco is that corporations enter into strategic alliances to capitalize on knowledge: migratory knowledge, often technical in nature, which can be transferred easily between people or organizations in a formula or product, and embedded knowledge, which defines how a particular company organizes itself to do business. In today's business environment companies need to utilize each type of knowledge to sustain their competitive advantage. The challenge for today's manager is to balance the opportunities offered by open boundaries and free flowing information against the need to protect the corporations's unique advantages. Managing strategic alliances effectively will determine corporate success in the years ahead.