Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Frank Jackson's knowledge argument imagines a super-smart scientist, Mary, forced to investigate the mysteries of human colour vision using only black and white resources. Can she work out what it is like to see red from brain-science and physics alone? The argument says no: Mary will only really learn what red looks like when she actually sees it. Something is therefore missing from the science of the mind, and from the 'physicalist' picture of the world based on science. This powerful and controversial argument remains as pivotal as when it was first created in 1982, and this volume provides a thorough and incisive examination of its relevance in philosophy of mind today. The cutting-edge essays featured here break new ground in the debate, and also comprehensively set out the developments in the story of the knowledge argument so far, tracing its impact, past, present, and future.