• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Balancing act of Innovation (E-boek) E-BOOK

Philippe Silberzahn, Walter Van Dyck
E-book | Engels
€ 21,99
+ 21 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Een absolute aanrader voor moderne bedrijven die vooruit willen!;;;Innoveren kan op duizend en één manieren. De kunst is om op zoek te gaan naar uw eigen stijl en uw eigen 'road to innovation' die de balans houdt tussen creativiteit en discipline;;;De verschillende niveaus van innovatie op een rijtje: het team en de mensen, projecten, business units, ondernemingen en ecosystemen;;;Het geheel is een overzicht van een reeks inspirerende innovatiestrategieën, maar de hoofdstukken kunnen ook perfect apart gelezen worden Innovations are everywhere - and they matter. They matter because they change our lives, for better or worse, and because they are the source of long-term growth. But is innovation always the best policy? Is 'now' necessarily the best time to innovate? And how exactly should we go about it? This book seeks to provide the answers to some of these questions. It is not a detailed manual for innovation, since experience suggests that there is no such thing as a simple set of successful innovation recipes, which work at all times and in all places. For this reason, the book - written for practising managers and students of company-level innovation- uses a case-based methodology from which readers can learn practical lessons. At the same time it provides examples of creative approaches followed by less publicly well-known, high-impact SME innovators, or by leading well-established firms applying less known, high-impact innovation strategies. It shows how innovators as diverse as Bongo, GreenPan, Studio 100, Cronos, Belgacom Mobile, Arteconomy, QOD, Sigasi, VIB, Janssen Pharmaceutica, and Alcatel-Lucent - companies which range from big to small, high-tech to low-tech, new to old, product-based to service-based, well known to less well known - have succeeded in completing their innovation journey. The cases discuss topics as varied as creativity, growth, product leadership, business model change, as well as finance and commercialisation. There are many possible roads to innovation. Successful innovation means defining your own road. The purpose of this book is to help you plan your journey along your own particular route. www.thebalancingactofinnovation.com

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
256
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789020996937
Verschijningsdatum:
17/01/2011
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Digital watermarking
Bestandsformaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 21 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.