Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book examines effective instructional strategies for adolescent males. The number of underachieving male students is rising and sadly, continues to rise among those who have been historically disadvantaged (racial/ethnic & religious minorities and low-socioeconomic status). This problem is not limited to the United States but is persistent worldwide. The 1990's focused on empowering females; however, there was nothing in place to help males. This book explores the learning differences between adolescent males and females, focusing on the learning styles of each gender. This book also examines, in detail, the 10 most effective, research-based instructional strategies specifically for adolescent male students. These instructional strategies have shown to increase academic achievement, decrease disruptive behavior and increase self-esteem in adolescent males worldwide. With proper planning and preparation these instructional strategies can positively influence student outcomes.