Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How do international students and alumni contribute to development in their countries of origin? Is the development effect greatest when students return to their countries of origin directly after completing their studies and become involved locally there, or can they also support the development of their country of origin if they remain abroad after their studies and contribute their knowledge and capital to the development process of their country of origin via transnational networks? Specifically, this question is examined in this open access publication using the example of the scholarship and alumni work of the Catholic Academic Alien Service (KAAD) in five countries of different developing regions: Georgia, Ghana, Indonesia, Colombia and Palestine.