Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This work explores the aspirations of young people in a youth training programme and how structure and agency shape their aspirations. Transition policy is currently based on the pathways framework which provides many different educational and training pathways to assist young people to move from school to work. For youth in Youth Training their pathway is often non-linear and complex; not having followed conventional or mainstream transitional markers they are easily labelled problem-youth and at-risk or vulnerable to failure. This study endeavoured to move beyond the labels of young in Youth Training to explore their stories in the context of the lived-experiences. It gave them the opportunity to voice their aspirations for the future and considered the structure or societal constraints associated with their transitional experience.