Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Although the last two generations have seen an enormous amount of attention paid to advances in electronics, the fact remains that high-income, high-energy societies could thrive without microchips, etc., but, by contrast, could not exist without steel. Because of the importance of this material to comtemporary civilization, a comprehensive resource is needed for metallurgists, non-metallurgists, and anyone with a background in environmental studies, industry, manufacturing, and history, seeking a broader understanding of the history of iron and steel and its current and future impact on society. Given its coverage of the history of iron and steel from its genesis to slow pre-industrial progress, revolutionary advances during the 19th century, magnification of 19th century advances during the past five generations, patterns of modern steel production, the ubiquitous uses of the material, potential substitutions, advances in relative dematerialization, and appraisal of steel's possible futures, Still the Iron Age: Iron and Steel in the Modern World by world-renowned author Vaclav Smil meets that need.