Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The tradition of direct address has little to do with the frequently touted notion of the fluidity of the Renaissance stage: the point is not that stage characters can talk to the audience but that they actually do reach out to the playgoers and in so doing import aspects of the audience world to the stage. These exchanges appear frequently in late-medieval drama and continue to be crucial stage strategies for Shakespeare, in whose work they grow and change. By examining a native dramatic tradition not fully explored before, Hill proposes new ways to imagine historical and contemporary performances. Stages and Playgoers will be invaluable for students of cultural studies, medieval and Renaissance studies, theatre history, and stagecraft.