Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
1. Introduction.- Part 1: Acoustics, Perception, and Production of Lexical tones (in Adults).- 2. The Phonetic Realization of Mandarin Phoneme Inventory: The Canonical and the Variants.- 3. Acoustic-based and Knowledge-based Processing of Mandarin Tones by Native and Non-native Speakers.- 4. Individual Differences in Lexical Tone Learning.- Part II: Neural Representations.- 5. Native and Nonnative Processing of Acoustic and Phonological Information of Lexical Tones in Chinese: Behavioral and Neural Correlates.- 6. Neurophysiological Studies of Mandarin Lexical Tone Acquisition in the Early Childhood.- 7. Neural Processing of Tone Sandhi in Production and Perception: The Case of Mandarin Tone 3 Sandhi.- Part III: Domain-General Transfer and Cross-Modal Integration.- 8. The Effect of Musical Experience and Congenital Amusia on Lexical Tone Perception, Production, and Learning: A review.- 9. Multi-modal Perception of Tone.- Part IV: Development from Infancy through Childhood.- 10. Lexical Tone Perception Development in Infancy.- 11. Early Word Recognition and Word Learning in Mandarin Learning Children.- 12. Speech Development in Mandarin-Speaking Children.- 13. Behavioral and Neurophysiological Evidence of Speech Processing in Chinese-Speaking Individuals with Autism Spectrum Disorder: A Review and Future Directions.