Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A uniquely comprehensive resource for practitioners, this research-based book addresses both the social-emotional and cognitive-academic challenges faced by children and adolescents with high-functioning autism spectrum disorders (HFASD). The author discusses DSM-5 criteria, traces these kids' developmental trajectories, and explores their distinct combination of strengths and needs. Effective school-based interventions for overcoming the social isolation and learning difficulties often associated with HFASD are reviewed in depth. Appendices include concise descriptions of more than 50 relevant assessment tools, plus a detailed, practical outline of the author's empirically supported social intervention model.