Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is one of a series of six publications that consider how water utilities working with other key stakeholders, can meet the needs and demands of urban water consumers - including the poor - through developing an understanding of the needs and demands of all consumer groups, and by the adaptation of marketing/commercial approaches. This book (Book 3) shows how a water utility or municipality can establish a dialogue with urban poor consumers to gain quality information about the services they receive and require. This is achieved through the use of a new approach called PREPP, a consumer consultation process developed primarily for this purpose. PREPP is the acronym for Participation Ranking Experience Perception Partnership. The PREPP approach was developed and jointly piloted by social scientists and engineers. It can provide good information about the experiences, perceptions and preferences of low-income consumers for a variety of viable service and payment options, which is useful for utility investment planning.