Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A pre experimental study was undertaken to assess the effect of structured teaching programme on disaster preparedness and mitigation in terms of knowledge among the nursing teachers in selected nursing institutions, West Bengal. The objectives of the study were to plan and validate the structured teaching programme on disaster preparedness and mitigation. To assess the knowledge of nursing teachers on disasters preparedness and mitigation before and after administration of structured teaching programme. To find out the effectiveness of structured teaching programme in terms of deference in knowledge score of before and after of teaching procedure. And to test the association between knowledge and selected demographic characteristics of nursing teachers. Purposive sampling technique was used to obtain the data.Pre and post test were used to collect data. The findings revealed that the mean post-test knowledge score (28.875) are higher than the mean pre-test knowledge score (12.925).